מידע נוסף

חולצות גאנט בזול

חולצות גאנט לגברים שמבינים במותגים

בחנות האינטרנט המצליחה של “הכי בעיר” תהנו ממבחר עשיר ועדכני של חולצות gant לגברים, הכולל חולצות גאנט כפתורים וחולצות gant פולו. החולצות מוצעות בשלל דגמים, מידות וצבעים כך שכל אחד יכול למצוא חולצה של גאנט המתאימה לצרכיו וטעמו. ואם לא די בכך בחנות מציעים לכם חולצות גאנט במחיר משתלם עם מגוון       .

 

סיפורו של מותג אופנה יוקרתי

מותג היוקרה האמריקאי גאנט, עם סמל היהלום שבתוכו האותG , נוסד עוד בשנת 1949 על ידי מהגר אוקראיני ברנארד גאנט. כיום הוא נמכר ביותר משבעים מדינות במאות חנויות עםמ חזור עסקי שנתי של מאות מיליוני דולרים. כמו כן גאנט נבחר לא מזמן כמותג השנה על ידי התאחדות התעשיינים באירופה והוא גם נבחר כמלביש הרשמי של חברי קבוצת הכדורסל המפורסמת ריאל מדריד. לצד חולצות גברים המותג מציע מגוון פריטי אופנה לרבות בגדי אופנת נשים, מעילים, בגדי ילדים ותינוקות, תיקים, משקפי שמש, מגבות כלי בית ועוד. המותג נחלק לשלוש מחלקות עיקריות – האחת עם קו מחויט ואלגנטי, השנייה עם קו קלאסי ליומיום, והשלישית עם קו בינלאומי עירוני.

 

מותג חולצות מצליח

מבין הפריטים השונים אין ספק שחולצות של גאנט לגברים הן אלו שהפכו אותו לכל כך מפורסם. הסיבה שחולצות גאנט לגבר זכו להצלחה מסחררת נובעת מעיצוב מחמיא המתאים לכל מידה ומבנה גוף, לצד חולצה איכותית מבד משובח ותפירה וגימור מושלמים. כל זאת עם עיצוב חולצות בקו עכשווי נוטף סטייל ומבחר עשיר של גוונים המאפשר התאמה מלאה לכל סגנון לבוש ולכל מכנס, ז’קט ועניבה.

 

חולצות gant למכירה

הזמנת חולצה של גנט מוצעות דרך חנות האינטרנט שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות של חולצת gant ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם HACHIBAIR בטלפון 04-634-5287 או במייל Hachibair67@gmail.com.