מידע נוסף

מעיל של גאנט

חורף חם, נוח ואופנתי עם מעילי gant לגבר

אם בחורף הזה אתם רוצים ללכת עם מעיל איכותי ואופנתי שופע סטייל, בחנות האינטרנט של “הכי בעיר” תיהנו ממבחר איכותי של מעילים אופנתיים מבית מותגי על מובילים, לרבות מעילים לגברים גאנט המוצעים עבור מחירים משתלמים. מדובר במותג יוקרה אמריקאי אשר לצד מעילים גם מציע לכם מבחר איכותי ואופנתי של חולצות מכופתרות, חולצות פולו ועוד.

כבר מזמן לא לובשים דובונים

פעם מעיל לגבר הסתכם במעיל דובון בעל חזות צבאית מגושמת. מעילים אלו רחוקים שנות אור מהמציאות של ימינו, בה מודעות לטיפוח ומראה אופנתי הינה נחלת הכלל, נשים וגברים כאחד. כפועל יוצא מכך גדל הביקוש בקרב גברים אחר מעילים מעוצבים איכותיים של מותגים מוכרים כמו גאנט, שיבטיחו פריט לבוש פרקטי, נוח ועמיד לאורך זמן.

מעיל ז’קט מעוצב ורב תכליתי

מבקשים מעיל גאנט לגבר מעוצב, איכותי ושימושי? למטרה זו, בין דגמי gant מעילים תוכלו למצוא מעיל גאנט מדגם Hampshire Jacket. מדובר במעיל של גאנט רב תכליתי ופרקטי במיוחד עם מראה אופנתי ומסוגנן, שעוצב עם לוק ספורטיבי משולב במראה עכשווי מתוחכם, בצבע חיצוני שחור ובפנימי כחול. כמו כן מדובר במעיל מרופד ידידותי לסביבה עם ריפוד ממוחזר, שכולל צווארון רך ונעים למגע המספק מענה יעיל לחימום והגנת אזור הצוואר, לצד שני כיסים פנימיים וחיצוניים. בתור שכזה מדובר במעיל פרקטי שיכול לשמש אתכם למגוון מטרות לאורך היום, בבית או בעבודה, בארץ או בחו”ל.

הזמנת מעיל לגברים גאנט

הזמנת מעיל גאנט במחיר כדאי מוצעת בקלות בחנות האינטרנט שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות של מעיל gant ולקבלת מידע נוסף ויעוץ מקצועי צרו קשר עם HACHIBAIR בטלפון 04-634-5287 או במייל Hachibair67@gmail.com.