מידע נוסף

דולצ’ה וגבאנה אתר

חנות דולצ’ה וגבאנה בישראל

מעוניינים לקנות פריטי אופנה לגבר של מותג העל דולצ’ה וגבאנה בישראל? בחנות האינטרנט המצליחה “הכול בעיר” מציעים לכם עבור המותג דולצ’ה וגבאנה אתר שופע בפריטי יוקרה עכשוויים. בין היתר בחנות דולצ’ה וגבאנה בישראל של “הכל בעיר” תוכלו למצוא לגברים חולצות טי שרט נושאות את סמל המותג, נעלי ספורט מעוצבות, מכנסים אופנתיות, קפוצ’ון ממותג ועוד.

בית אופנה מצליח

בית האופנה האיטלקי דולצ’ה וגבאנה, הפועל משנת 1983, הינו ללא ספק ממותגי העל המוכרים בגלובוס, המציע קולקציות עכשוויות וצעירות שאותן ניתן למצוא בחנויות בוטיק של המותג ברחבי העולם. מהפריטים שלו ניתן להתרשם גם בתצוגות אופנה בינלאומיות מובילות. המותג שהחל את דרכו באופנת נשים במהרה התרחב לאופנת גברים עם קולקציות מרשימות של ביגוד והנעלה, וקו ייחודי לצעירים.

דולצ’ה וגבאנה לגבר

הצלחתו של בית האופנה דולצ’ה וגבאנה בישראל ובכל העולם כמותג מוביל באופנת גברים נובעת משילוב של מראה צעיר ועכשווי עם פריטי לבוש נוחים במיוחד, לצד היותם פריטי יוקרה מעוצבים בקפידה. זאת לעומת מותגי צמרת אחרים שהקולקציות שלהם הרבה פחות נגישות ופחות רואות את צרכיו של הגבר. שלא כמו מותגים אחרים שאופנת גברים מהווה עבורם קו משני, בדולצ’ה וגבאנה העניקו לאופנת גברים במה לא פחות מרכזית מזו של הנשים, ומכאן גם לא אחרו לבוא ההערכה והביקוש של קהל הגברים לפריטי אופנה של המותג.

הזמנת פריטי דולצ’ה וגבאנה לגבר

בחנות דולצ’ה וגבאנה בישראל שבאתר HACHIBAIR תוכלו להזמין לגברים און ליין מבחר בגדים ונעליים של המותג. כמו כן לביצוע הזמנות ולעוד מידע וייעוץ מקצועי צרו קשר עם חברתנו בטלפון 04-634-5287 או במייל Hachibair67@gmail.com.